Reklamace a vrácení
Jak reklamovat a vrátit zboží?
- Přepravní službou
- zboží připravte a pečlivě zabalte
- přiložte reklamační formulář nebo přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší adresou a číslem vašeho účtu pro vrácení peněz
- předejte zboží přepravní společností a odešlete na naši adresu - Osobně po předchozí tel. domluvě na naší adrese ve Vrchlabí
Dorazilo vám zboží poškozené již od přepravce?
O této situaci nás prosím okamžitě kontaktujte na tel. 776 300 015 a odešlete nám fotodokumentaci na email info@dotekradosti.cz
Kdy nemohu zboží vrátit ve 14ti denní lhůtě?
V případě, že zboží bylo zhotoveno na míru dle vašeho přání (vlastní jméno, text, přání, vzor, atd.) není možné ho vrátit ve 14ti denní lhůtě.