Reklamace a vrácení

Jak reklamovat a vrátit zboží?

  1. Přepravní službou

    - zboží připravte a pečlivě zabalte
    - přiložte reklamační formulář nebo přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší adresou a číslem vašeho účtu pro vrácení peněz
    - předejte zboží přepravní společností a odešlete na naši adresu
  2. Osobně po předchozí tel. domluvě na naší adrese ve Vrchlabí

Dorazilo vám zboží poškozené již od přepravce?

O této situaci nás prosím okamžitě kontaktujte na tel. 776 300 015 a odešlete nám fotodokumentaci na email info@dotekradosti.cz

Kdy nemohu zboží vrátit ve 14ti denní lhůtě?

V případě, že zboží bylo zhotoveno na míru dle vašeho přání (vlastní jméno, text, přání, vzor, atd.) není možné ho vrátit ve 14ti denní lhůtě.